Parochieploeg Velle op bezoek bij 100-jarige Victor De Cauwer

De 100-jarige Victor De Cauwer (°20/7/1920), vader van mediafiguur José De Cauwer, is intussen wijd en zijd gevierd, ook door de Nationale Duivenbond. Victor is immers ’s werelds oudst actieve duivenmelker.

De eeuweling woont sinds zijn geboorte onafgebroken in dezelfde woning op de wijk Velle, een goede reden voor de Vellese parochieploeg om hem te huldigen. Hugo Van Lemmens, Marc Van Lombergen en Ronny Smet  brachten hem een bezoek en bedachten hem met geschenken. Tegelijk bracht burgemeester Luc De Ryck, oud-Vellenaar, de attentie van het koninklijk paleis: een foto van het vorstenpaar, met opdracht aan Victor en persoonlijk ondertekend door de koning en de koningin.

Het bezoek groeide in aanwezigheid van Victors zoon José en dochter Paula uit tot een heus gezellig samenzijn.

V.l.n.r. Ronny Smet, burgemeester Luc De Ryck, Victor met de gesigneerde foto van het vorstenpaar, Hugo Van Lemmens en Marc Van Lombergen.