GPS-wandelingen in Temse t.g.v. 10 000-stappenclash

Naar aanleiding van de 10 000-stappenclash in mei stippelde het Gemeentebestuur i.s.m. het OCMW meerdere 10 000-stappenwandelingen met gps uit.

Twee daarvan zijn gesitueerd in de omgeving van het Natuurhuis in Steendorp en één in de potpolder en provinciaal domein De Roomacker in Tielrode. De wandelroutes werden opgemaakt a.d.h.v. een online tool en kunnen gedownload worden op een gsm-/gps-toestel.

10 000-stappenclash?

Belangstellenden kunnen zich registreren op de website www.10000stappen.be of kunnen de 10 000-stappen-app downloaden. Via de website kan men aansluiten bij de groep van onze gemeente. Door dagelijks het aantal stappen in te geven (met gebruik van stappenteller of smartphone-app) verhoogt de kans voor Temse op de titel van ‘Actiefste gemeente’. Sven Ornelis is peter van deze actie.

Hoe de 10 000-stappenwandelingen in Temse op uw gsm/gps volgen?

• Ga naar www.runnermaps.nl
  • Typ Temse in de zoekbalk
  • Klik op het rode vlaggetje van de wandeling van uw keuze
  • Tik op het icoontje van Google Maps of van uw gps-systeem, indien dit tussen de mogelijkheden staat
  • U kan nu de wandeling via gps volgen

Info: Shana.VanRoyen@ocmwtemse.be of Ann.Lagaert@temse.be – tel. 03 710 12 81

Ook in bijlage: kaartjes van de gps-wandelingen in onze gemeente (klik hier)

Schepen van Sociale Zaken Hugo Maes, OCWW-voorzitter Werner Maerevoet en schepen van Sport Debby Vermeiren gaven deze voormiddag aan het Natuurhuis (Steendorp) het startschot van de 10 000-stappenclash en de gps-wandelingen in onze gemeente, samen met Shana Van Royen (Huis van het Kind, OCMW Temse), Wim Vereecken (Groenambtenaar) en Ann Lagaert (medewerkster Sociale Economie).