Steven Verbeke

Leon Corthalsstraat 9
9140 Temse
Temse

Steven Verbeke (°Temse, 28 augustus 1972), zoon van schepen Freddy Verbeke, is licentiaat in de politieke en sociale wetenschappen en gegradueerde communicatiemanagement.  Hij is directeur aan de stad Lokeren en doceert grondwettelijk en administratief recht aan de Oost-Vlaamse Bestuursacademie in Gent.  Hij huwde in 1996 met An Vermeulen en heeft een dochtertje, Sofie.

Klik op één van de foto’s om te vergroten ›

Contact informatie
verbeke.steven@telenet.be
Partijgegevens
OCMW-raadslid
Lid "Vast Bureau" OCMW
Campagneleider "Verkiezingen 2012"
OCMW-raad
Afdelingsbestuur
Waar sta ik voor?

Van huis uit gefascineerd door de politiek, werd hij in 1990 lid van de CD&V-jongeren.  Na zijn studies nam hij actiever deel aan de gemeentepolitiek en werd kort na de gemeenteraadsverkiezingen van 2000 CD&V-voorzitter.  Om beroepsredenen trad hij een jaar later terug om plaats te maken voor voorzitter Koen De Clercq. In 2004 werd hij opnieuw actief binnen CD&V-Temse en als campagneleider had hij samen met voorzitters Koen De Clercq en Roger Monnissen een belangrijk aandeel in de verkiezingssuccessen van 2006 en 2012.Door zijn kennis van de sociale problematiek en de publieke sector is Steven een versterking van de CD&V-fractie in het OCMW.  Hij is er lid van het vast bureau en van het comité sociale dienst.