VK Velle opent nieuwe kleedkamers en sanitair

Vrijdag 1 december is een belangrijke datum in de annalen van de Vellese voetbalclub VK Velle. Die avond werden de nieuwe kleedkamers en sanitaire installaties in gebruik genomen, een belangrijke uitbreiding en vooral ook meerwaarde voor de vereniging.

In aanwezigheid van een 100-tal leden en sympathisanten - waaronder 4 leden van het schepencollege - heette secretaris Jan D’Hooge de aanwezigen welkom en dankte hij allen die hadden bijgedragen tot de realisatie. Penningmeester Jos Verhulst reikte attenties uit aan de 2 voornaamste medewerkers dankzij wie de hele operatie mogelijk was geworden: vader Willy en zoon Peter Van Royen. Burgemeester Luc De Ryck kreeg het laatste woord en stelde de club als model voor tot wat liefhebbers-van-het-zuiverste-water in staat zijn. De plechtigheid werd bekroond met een stijlvolle receptie.

FOTO

Het bestuur van VK Velle met burgemeester Luc De Ryck en de schepenen Debby Vermeiren, Eddie Van der Vieren en Franky De Graeve.

• Sport