Nieuw speelpleintje in Tielrode !

Op zaterdag 30 juni werd in de Paardenpolder in Tielrode een nieuwe speelplek ingehuldigd en vooral ingespeeld. Het gemeentebestuur nodigde alle buurtbewoners uit voor een info- en brainstormmoment ter plaatse. Schepenen Hugo Maes en Debby Vermeiren gaven de nieuwsgierige ouders en grootouders meer info over de verdere ontwikkeling van de speelplek terwijl medewerkers van de Groen- en Jeugddienst de kinderen op een creatieve manier uitdaagden hun droomspeelplek vorm te geven. Als kindvriendelijke gemeente wil Temse kinderen en jongeren de kans geven om o.a. mee te denken over de invulling van groene speelruimten, alle ideeën worden meegenomen en bekeken voor de verdere ontwikkeling van deze en andere speelruimten. Eerder al werd ook de school naast de speelplek actief betrokken bij het verzamelen van nieuwe ideeën.

De nieuwe speelplek in Tielrode is een realisatie van het gemeentebestuur, in nauwe samenwerking met de Leerwerkplaats en financiële steun van de firma Siegwerk.

De nieuwe speelplek werd alvast grondig ingespeeld en waren het de kinderen die onder het goedkeurend oog van alle aanwezigen de speelplek officieel openden.