Legen Heirweg andermaal "De Slimste Straat van Temse"

De quizploeg van Legen Heirweg (famile Elewaut-Peersman) heeft de hattrick rond gemaakt en voor de derde opeenvolgende keer de titel van "De Slimste Straat" van Temse binnengehaald.

In een zeer spannende strijd, op het scherp van de snee, haalden ze het nipt van de Fonteinstraat.  In de eerste serie was de Legen Heirweg door een zwakke muziekronde op achterstand geplaatst.  Maar toen in de tweede serie de gemeenteraadsverkiezingen aan bod kwamen werd de achterstand onmiddellijk omgebogen naar een lichte voorsprong.  In de derde serie bleven ze ongemeen gelijkaardig scoren.  De titel was andermaal binnen.

De quiz, georganiseerd door een team van CD&V-Temse, is een technisch hoogstandje, dat door de deelnemers gesmaakt wordt.  Volgend jaar, op de derde zaterdag van september, gaat de vierde editie door.

Wie de niet te versmaden titel van "De Slimste Straat van Temse" wil binnenhalen, noteert het maar al in zijn/haar agenda.

Foto : de winnende ploeg, samen met CD&V voorzitter Ingrid Deschepper