CD&V Temse stelt officieel zijn kandidaten voor !

Op zaterdag 8 september heeft CD&V-Temse zijn 29 kandidaten voor de gemeenteraadsverkiezingen voorgesteld in een uniek kader.

Aan de Wilfordkaai in een meer dan barstensvolle boot "Verdi" stroomden meer dan 250 sympathisanten toe om de voorstelling van de kandidaten mee te maken.

Het was een trotse campagneleider, Kristof Van Royen, die de boel in gang zette.  Daara citeerde presentatrice Nele Van Mieghem, één voor één de eigenschappen van de kandidaten.  De kandidaten werden met applaus én muziek naar voor geroepen.  De sfeer was uitbundig en de trend naar de gemeenteraadsverkiezingen werd gezet.

Het afsluitend woord was van lijsttrekker én burgemeester Luc De Ryck.  Hij motiveerde de kandidaten en deed de oproep om een propere campagne te voeren.  Het aanvallen van partijen of kandidaten van andere partijen zal niet geduld worden.  De sterkte van CD&V is daarvoor te groot.  In die val wil CD&V niet trappen.

Enthousiast sloot de burgemeester een schitterend evenement af !

Een zeer sterke, verscheiden lijst, met het grootst aantal jongeren van alle Temsese lijsten samen, is voorgesteld.  Als nooit tevoren wordt jong talent kansen geboden door CD&V-Temse.

Het geloof in succes is in ieder geval groot.

Opmerkelijk : ALLE kandidaten waren aanwezig op het event, zodat photoshop er niet aan te pas moest komen.