Azijnzekerprijs 2016 - STEM HIER

maandag, 19 juni, 2017
Azijnzekerprijs 2016 - STEM HIER

Op donderdag 22 juni 2017 om 20u in JOC De Nartist reikt Jong-CD&V Temse de Azijnzekerprijs uit.

Uit uw massale inzendingen heeft de jury de volgende genomineerden uitgekozen:

• Bierfestival Velle : De objectieve kaaischuimers en ‘The Falcon’ met Steven Weyers schreven een uniek nieuw bierverhaal binnen het Waasland. Zij promoten de biercultuur in de meest essentiële vorm waarbij de klemtoon niet op drinken, maar wel op proeven ligt.

• Palletrock: Al 20 edities het gezelligste festival van Elversele. Ontstaan vanuit de Chiro en nieuw leven ingeblazen door de oud-Chiro. Samen genieten, zingen, lachen en ontmoeten, wat het weer ook moge brengen.

• Scouts 75 jaar : In 2016 vierden de scouts & gidsen van Temse hun 75 jarig bestaan met een heus feestweekend in maart en een prachtige slottentoonstelling in oktober 2016. Net als in heel Vlaanderen zijn de Scouts al jaren een begrip in Temse dat mee kleur geeft aan de gemeente en het verenigingsleven.

• Temse fairtrade gemeente: De trekkersgroep van Oxfam Wereldwinkel in Temse haalde het label van FairTradeGemeente binnen. Ze hebben er op een enthousiaste en aanstekelijke manier voor gezorgd dat de gemeente eerlijke handel ondersteunt.

• Bestuur Unizo Temse: Wat is een gemeente zonder zelfstandigen, zonder ondernemers?  Zij vormen mee de  motor voor vernieuwing en innovatie. In 2016 koos Unizo Temse voor een nieuw en vooral jong bestuur.

• Kerstmarkt TC de Vallei : In 2016 vond de eerste editie van deze gezellige kerstmarkt plaats in Temse. Een kerstmarkt die in het teken stond van het goede doel, ondersteund door verschillende verenigingen en toegankelijk voor velen. Een topevenement voor jong en oud.

• Compostmeester: Sinds 1996 beschikt onze gemeente over een groep compostmeesters. Deze mensen hebben een opleiding in het composteren gevolgd en zijn steeds bereid om totaal kosteloos deze kennis en hun ervaringen met jou te delen.

• Briqville Run/ Kleineige feesten : De eerste Briqville Classic Run in combinatie met de Kleineige Feesten, dat kan alleen maar voor vuurwerk zorgen. De organisatie bracht heel wat sportievelingen en sympathisanten op de been.

Stemmen kan tot en met 19 juni 2017 via deze link :

Nu kan het stemmen beginnen!

50% Jury    -    50 % Uw stem

Stemmen kan tot en met 19 juni 2017

Laat uw stem horen via de volgende kanalen:

Jong-CD&V Temse

Azijnzekerprijs